zondag 4 maart 2012

2012 wordt het jaar van Dromen-Durven-Denken-Doen-Doorgaan


Dromen: Een droom kan een nieuwe fase in het bestaan van uw bedrijf in gang zetten. Maar een droom is vaak niet voldoende. Daarom gaan wij uw dromen vertalen in een sterk Business Model. Door de kwaliteiten en overtuigingen van uw onderneming te versterken, kunt u een nieuwe marktpositie innemen en een nieuw klantensegment aanboren. 

Durven: We hebben een sterk verhaal en we durven ermee naar de markt te gaan. Maar niet ondoordacht. Een grondig onderzoek van de markt is voor uw onderneming van onschatbare waarde. De informatie die hieruit voortvloeit, kan gebruikt worden om inhoudelijk richting te geven aan uw ondernemingsbeleid en communicatiebeleid.

Denken: Vanuit het onderzoek naar de wensen en behoeften van de klant (in een bepaalde omgeving), schrijven wij een plan. Het Strategisch Marketingplan. Hierin staan de elementen van de ideale marketingmix. De juiste combinatie speelt concreet in op de behoeften en wensen van uw klant.

Doen: En dan is het tijd om in actie te schieten. Marketingcommunicatie (MarCom): wij adviseren welke boodschappen je op welke manier en wanneer naar je klanten, potentiële klanten en andere doelgroepen moet sturen.

Doorgaan: Wij vinden dat marketing geen enkel nut heeft als het niet leidt tot tastbare resultaten in de verkoop. De verbetering van de bottom line, daar draait het uiteindelijk om.

Voor meer info surf naar Liekens-Breemans Management of neem vrijblijvend contacteer ons met ons op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten